Kluczyk scyzoryk w Mincie - podsumować czas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • heretyk
    Rider
    • 2009
    • 549
    • Octavia III (5E3)
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    #76
    Witam,


    Ja tez odgrzeje kotleta Czy wyjaśniło się jak wygląda instalacja w O2 przed Fl ? Faktycznie to jest wolno puszczony przewód podpiety do masy?

    Drugie pytanie to czy ktos wie jakei sa roznice miedzy kluczykami?

    Zastanawiam sie czy kluczyki 3T0 837 202 beda zamiene z 1K0 959 753? Jezeli czestotliwosc sie pokrywa to nie będzie problemu z kompatybilnością? Tzn nei bylo w nowych skodach zmian sposobu sterownia centralnym ?
    Zostały mi czesci, po szkodniku:
    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

    Komentarz

    • spacewalker
      Elegance
      • 2012
      • 942

      #77
      Zalezy który rok przed FL
      Jezeli masz kluczyk/pilot 753G to 3T0 nie podejdzie, ale jak masz juz 753N to 3T0 możesz zastosowac.

      Dokodowanie kluczyka (immo) jak najbardziej mozliwe Przed FL jak i Fl

      Antena:

      Ekran na PIN 17
      kabel na PIN 16

      ale nie ma to znaczenia
      Oczywiście obwód ekranu + kabla NIE JEST ZAMKNIETY

      Komentarz

      • heretyk
        Rider
        • 2009
        • 549
        • Octavia III (5E3)
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        #78
        Super, dzieki za pomoc!


        Co do mojego scyzoryka to sprawa wygalda tak ze ja jeszce scyzoryka nie mam

        Kupilem dwa sterowniki AK i CP (samochod O2. 04.2008. Mint 2 szyby) Wedlug opisow na naszym forum ktorys powinien pasowac. Wyczytalem tez ze maja czestotliwosc 434Mhz, nie mam natomiast pojecia jakie klucze do nich pasuja...
        Moze ktorys z kolegow forumowych moglby spojrzec u siebie jakei ma modulu i jakei kluczyki?


        Rozumiem ze antene mozna olac i nadal bedzie przyzwoity zasieg?
        Zostały mi czesci, po szkodniku:
        VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
        Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

        Komentarz

        • spacewalker
          Elegance
          • 2012
          • 942

          #79
          Moduł AK /CP 4 Tuerer to stary moduł do sterowników drzwi 1 i chyba drugiej generacji (nie jestem pewien co do drugiej - najprościej wygooglac autoscan z takim modułem i zobaczyć sterowniki drzwi.
          Do tych modułów 753G pilot lub starsze



          W zaleznosci od konfiguracji auta jak i sterowników zastosowanych w aucie mozna zainstalowac moduł 2 TUERER (moduł ma mniej wtyczek , np moduł BT)


          TYLNE w tej konfiguracji obsługiwane są przez przednie sterowniki w drzwiach po LIN
          Piloty 753N sa odpowiednie lub 3T0 nowego typu
          Sterowniki drzwi GEN3 na 100%, nie jestem pewien czy drugiej tez.

          Komentarz

          • heretyk
            Rider
            • 2009
            • 549
            • Octavia III (5E3)
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            #80
            Dobrze w takim razie czy sterownik 1K0959433CP podejdzie?

            Sterownik wyprodukowany w 04.2008 tak samo jak samochod. Napis na nim również 4 Tuerer
            ale samochod ma elektryczne szyby tylko z przodu.

            Moze ktos majacy minta z 2008 (MY2008) majacy tyko przednie elektryczne szyby i pilota do centralnego podpatrzy jaki ma zestaw: sterownik/kluczyk ? bede wdzieczny
            Zostały mi czesci, po szkodniku:
            VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
            Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

            Komentarz

            • spacewalker
              Elegance
              • 2012
              • 942

              #81
              No ale krańcówki z tyłu musisz jakoś obsłużyć, a one idą (jak nie ma elektryki) do modułu komfortu dlatego bezpośrednio, dlatego 4 TUERER jest do tego auta

              jak byś miał elektrykę z tylu, to krańcówki drzwi idą do sterownika drzwi.

              Komentarz

              • heretyk
                Rider
                • 2009
                • 549
                • Octavia III (5E3)
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                #82
                U mnie fabrycznie by modul 1k0959433CN, jednak u nas na forum dostalem informaje ze modul BT jest do elektrycznych szyb przod i tyl natomaist CP dla elektrycznycch przod tak jak u mnie.

                Tutaj link do watku:


                Moglby to ktos potwierdzic? Moj fabryczny modul mial tylko 4 wtyczki a ten AK i CP maja 5 wtyczek. BT za to wyglada podobnie jak moj fabryczny... Niech mnie ktos oswieci bo juz zupelnie sie poplatalem.
                Zostały mi czesci, po szkodniku:
                VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                Komentarz

                • spacewalker
                  Elegance
                  • 2012
                  • 942

                  #83
                  Porównaj wtyczki z CN z innymi i zobaczysz co obsługują .

                  Komentarz

                  • heretyk
                    Rider
                    • 2009
                    • 549
                    • Octavia III (5E3)
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    #84
                    Witam serdecznie.

                    Jestem po instalacji scyzoryka. Nie zaprogramowałem Jeszcze immo, ale sama instalacja modułu kodowanie to jakieś 10 minut roboty.

                    Napisze jeszcze raz dane:
                    Pacjent to O2 Mint produkcja 04.2008 Elektryczne szyby przod.
                    Oryginalny moduł jaki byl zainstalowany to: 1K0959433CN

                    Przetestowałem działanie zarówno modułem 1K0959433AK oraz 1K0959433CP. Oba po odpowiednim kodowaniu działały bez problemu z kluczykiem 753G.

                    Ciekawostka modul CN ma 1 gniazdo wolne, Moduly CP oraz AK sa wieksze i 2 gniazda pozostaja wolne.

                    Zostawiłem sobie CP, teraz zastanawiam się tylko nad instalacja anteny. Choć jeżeli dobrze widziałem to u mnie pin 16 w brązowej kostce był już zajęty?
                    Zostały mi czesci, po szkodniku:
                    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                    Komentarz

                    • madx32
                      Ambiente
                      • 2013
                      • 102

                      #85
                      Scyzoryk

                      Panbowie,

                      Mam pytanie.

                      Mam gostka, który moze mi sprzedać 2 nowe kluczyki scyzoryki razem ze stacyjką za 180 zł.

                      Czy w takim przypadku aby zakodowac kluczyki tez musze transpondery wymieniac ??

                      Gosciu ma ten swistek z kodem pin (plastikowy).

                      Prosze o opinie.

                      ps. mój moduł kierownicy to CP, Moduł CE to 87 H

                      Komentarz

                      • spacewalker
                        Elegance
                        • 2012
                        • 942

                        #86
                        Re: Scyzoryk

                        Zamieszczone przez madx32
                        Panbowie,



                        ps. mój moduł kierownicy to CP, Moduł CE to 87 H
                        Po 2007 klucza nie dokodujesz PIN-em , bo musi byc przygotowany przez tzw Dealer KEy .
                        jak klucze sa zafoliowane jako fabryczny komplet z zamkiem drzwi itp to jest szansa ze Skoda je dopisze bo byc moze jest NOWy, jak to zestaw z auta testowego po nawet 1km to nie jest NOWY , mimo ze wyglada jak nowy, kluczyk jest 2nd hand i juz zakodowany.

                        Komentarz

                        • madx32
                          Ambiente
                          • 2013
                          • 102

                          #87
                          Re: Scyzoryk

                          Zamieszczone przez spacewalker
                          Zamieszczone przez madx32
                          Panbowie,



                          ps. mój moduł kierownicy to CP, Moduł CE to 87 H
                          Po 2007 klucza nie dokodujesz PIN-em , bo musi byc przygotowany przez tzw Dealer KEy .
                          jak klucze sa zafoliowane jako fabryczny komplet z zamkiem drzwi itp to jest szansa ze Skoda je dopisze bo byc moze jest NOWy, jak to zestaw z auta testowego po nawet 1km to nie jest NOWY , mimo ze wyglada jak nowy, kluczyk jest 2nd hand i juz zakodowany.
                          a jak to sprawdzić czy byl kodowany ?

                          Komentarz

                          • spacewalker
                            Elegance
                            • 2012
                            • 942

                            #88
                            Jedziesz do KEy_makera na kodowanie. Jak zakoduje - bingo, jak sie nie da, to 2nd hand

                            Komentarz

                            • lackypl
                              Drive
                              • 2014
                              • 49
                              • Octavia II (1Z3)
                              • BSE 1.6 MPI 102 KM

                              #89
                              Chciałem odświeżyć nieco temat. Mam duży problem z zakodowaniem kluczyka.
                              Octavia 2
                              Moduł, który posiadam to 1K0 959 433 AK, klucz do tego to 753G i w żaden sposób nie mogę zakodować klucza przez VCDS'a 11.11.0.

                              W załączniku widać, że nie mam możliwości zakodowania ilości kluczy.
                              Jak wchodze 46-10-01 w nie obsługiwane,
                              Gdy wchodze w 46-08-3 (bloki pomiarowe) not oper.
                              Przywracanie ustawień fabrycznych nic nie daje.

                              Poniżej screeny z vcds.

                              Szukałem rozwiązania wiele godzin,przeszukałem fora,ale nie znalazłem odpowiedzi.

                              Proszę o pomoc.

                              [ Dodano: Pon 17 Lis, 14 13:21 ]
                              Czyżby nikt się nie spotkał z takim stanem rzeczy ??

                              Nikt nie pomoże ?? :?:
                              Załączone pliki

                              Komentarz

                              • heretyk
                                Rider
                                • 2009
                                • 549
                                • Octavia III (5E3)
                                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                #90
                                Czesc,

                                Odgrzeje kotleta bo jednak chce założyć antenę do komfortu. Niestety otwieranie drzwi działa w bliskiej odległości... drzwi. Sprowadza sie to do tego ze jeżeli chce otworzyć bagażnik, to muszę od bagażnika podejsc do drzwi pasażera, bo inaczej nie zadziała otwieranie.

                                Interesuje mnie jak wygląda ta antena i gdzie jest umiejscowiona. W słupku A pasazera?

                                Moj modul 1K0 959 433 CP ( zamieniony z oryginalnego CN). Wiązką w samochodzie jest oryginalna z mietowki i wychodzi na to ze pin 16 jest zajęty...
                                Zostały mi czesci, po szkodniku:
                                VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                                Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                                Komentarz

                                • robreg
                                  L&K
                                  • 2010
                                  • 1195
                                  • Octavia I (1U2)
                                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                  #91
                                  U mnie przez przypadek zakodowalem pilota z pozyczonego kluczyka i:
                                  - ruszyl bez problemow
                                  - zasieg przy instalacji raczej niewyposazonej w antene pilotow scyzorykow (nie mam 100% pewnosci, ze instalacja elektryczna samochodu anteny nie ma) jest wiekszy od tego, co oferowal pilot akcesoryjnego alarmu Meta
                                  - z racji miejsca zamieszkania natezenie szumu EM w eterze mam raczej duze.

                                  Sprawdzales, czy problemem byc moze nie sa baterie pilota?
                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                  ----
                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                  Komentarz

                                  • heretyk
                                    Rider
                                    • 2009
                                    • 549
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                    #92
                                    Nie pilot/bateria jest ok. Trzymajmy się tej anteny Wiecie gdzie ona biegnie?
                                    Zostały mi czesci, po szkodniku:
                                    VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                                    Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                                    Komentarz

                                    • robreg
                                      L&K
                                      • 2010
                                      • 1195
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                      #93
                                      IMHO gdzie by ona nie szla wygladac bedzie tak samo - kawalek zaizolowanego przewodu podpietego do wejscia sygnalowego. Oryginalnie jest to kabel koncentryczny z zyla srodkowa podpieta do wejscia anteny, oraz ekranem podpietym do pinu masy modulu komfortu (przynajmniej w dawcy modulu do mojej O2 tak bylo - modul kupiony z fragmentami wiazki dawcy ;-) ) i potem gdzies w wiazde kabel koncentryczny musial zostac obrazny z ekranu, a zyla sygnalowa musi byc jakos rozlozona - moze w poprzek samochodu pod kokpitem?
                                      Pozdrawiam, Robreg.
                                      ----
                                      furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                      Komentarz

                                      • Enriquez
                                        RS
                                        • 2009
                                        • 7685
                                        • Superb III (3V3)

                                        #94
                                        kluczowe pytanie brzmi to nie jest "gdzie" jest antena, tylko "jaką długość" ma ten obnażony kawałek przewodu, żeby miał częstotliwość rezonansową taką jak pilot...
                                        Pozdrawiam
                                        Marcin

                                        Komentarz

                                        • heretyk
                                          Rider
                                          • 2009
                                          • 549
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                          #95
                                          Nie dla mnie nadal "gdzie", bo kabla mam wybebeszonego z oryginalnej wiazki
                                          Zostały mi czesci, po szkodniku:
                                          VCDS 11.2 oddam za 90 PLN!
                                          Instrukcja Skoda Amundsen POLSKA, sterowniki komfortu 1K0959433C AK, CN. oraz dużo cześci do Passata B6

                                          Komentarz

                                          • Enriquez
                                            RS
                                            • 2009
                                            • 7685
                                            • Superb III (3V3)

                                            #96
                                            i jakiej jest długości?
                                            Pozdrawiam
                                            Marcin

                                            Komentarz

                                            • robreg
                                              L&K
                                              • 2010
                                              • 1195
                                              • Octavia I (1U2)
                                              • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                              #97
                                              Zamieszczone przez Enriquez
                                              kluczowe pytanie brzmi to nie jest "gdzie" jest antena, tylko "jaką długość" ma ten obnażony kawałek przewodu, żeby miał częstotliwość rezonansową taką jak pilot...
                                              no do tego sluzy fizyka, przedmioty takie jak pola i fale na studiach (szkoda, ze ja na systemach komputerowych a nie na elektronice bylem) i google...

                                              Jak sie radiowcy (w sensie krotkofalowcy) s....ą z ochrona eteru na 430...440MHz. Szkoda, ze nie maja wplywu na możnowładców i koncerny samochodowe, by te używały innych częstotliwości ;-)

                                              Kod:
                                              http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=529976#p6340825
                                              Kod:
                                              http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic719314.html
                                              i chyba najciekawsze

                                              Kod:
                                              http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1047359.html
                                              wychodzi na to, ze okolo 17cm anteny plus 17cm przeciwwagi ekranu :-) Sam sie chyba zabiore za testy

                                              Zamieszczone przez heretyk
                                              Nie dla mnie nadal "gdzie", bo kabla mam wybebeszonego z oryginalnej wiazki
                                              Samochwała w kącie stała. I wciąż tak opowiadała...
                                              Pozdrawiam, Robreg.
                                              ----
                                              furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                              Komentarz

                                              • spacewalker
                                                Elegance
                                                • 2012
                                                • 942

                                                #98
                                                Miałem 2 wiązki z Golfa 6 , jeden miał koncentryk do BCM-a pod antene, a drugi nie miał. Piloty w obu chodziły tak samo, dały się kodowac itp.

                                                Komentarz

                                                • robreg
                                                  L&K
                                                  • 2010
                                                  • 1195
                                                  • Octavia I (1U2)
                                                  • AXP 1.4 MPI 75 KM

                                                  #99
                                                  Zamieszczone przez spacewalker
                                                  Miałem 2 wiązki z Golfa 6 , jeden miał koncentryk do BCM-a pod antene, a drugi nie miał. Piloty w obu chodziły tak samo, dały się kodowac itp.
                                                  Zgadza się, w obrębie kabiny oryginalne piloty działają nawet bez anteny (co było dla mnie niemałym zaskoczeniem, kiedy podjąłem swoją pierwszą próbę zakodowania kluczyka PiotrkaGDY - od tej pory jest sobie jeden pilot otwierający dwie Skody w PL)

                                                  Spróbuję sobie przygotować antenę wg opisanego sposobu, może zwiększy to zasięg rażenia pilota poza pojazdem - chociaż, co by nie mówić, oryginalny pilot w samochodzie w wersji Miętówka ma zasięg większy, niż pilot alarmu Meta, z oryginalną anteną...
                                                  Pozdrawiam, Robreg.
                                                  ----
                                                  furmanka.blogspot.com fan ;-)

                                                  Komentarz

                                                  • Marian 2
                                                    L&K
                                                    • 2007
                                                    • 1086
                                                    • Octavia I combi (1U5)
                                                    • AQY 2.0 MPI 115 KM

                                                    Czytam i czytam cały wątek o kluczyku, że też się chce komuś bawić w usprawnianie tak nie wygodnego w eksploatacji ustrojstwa jakim jest kluczyk samochodowy.
                                                    Od wielu już lat mam zamontowany przycisk "start-stop", zapomniałem dawno o wszystkich nie wygodach związanych z kluczykiem, o ciąglej obawie przed zgubieniem, wiecznym miętoleniu w ręku lub w kieszeni.


                                                    Wożę ze sobą w wiązce z kluczami do mieszkania, piwnicy i garażu tylko dorobiony kluczyk bez imobilizera w celu awaryjnego otwarcia drzwi samochodu, na wypadek, gdyby zawiódł pilot autoalarmu.

                                                    Polecam takie rozwiązanie przycisku "start-stop" przede w szystkim ze względu na wygodę.
                                                    Niema obaw, że ktoś nie powołany uruchomi samochód, przede wszystkim trzeba wiedzieć jak, no i są oczywiście dodatkowe zabezpieczenia.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...